Oké..
M'n GP2x F-100b (MK2) doet 't nu al zo'n 6 maanden niet meer, en ik begin 't eigenlijk wel een beetje te missen, dus ik zal maar eens een thread hier openen...

Ongeveer 6 maanden geleden stopte ik 'n setje redelijk oude batterijen in m'n GP2x, kreeg een regenboog scherm, en sindsdien start 'ie helemaal niet meer op.. Ik krijg wel het zwarte opstartscherm, en een bootsound (of wat er van over is; ik had zo'n silent-bootsound geďnstalleerd), maar verder gebeurt er helemaal niets. Geen groen "loading" scherm dus. Ik gebruikte Open2x, en heb een aantal keren geprobeert om Open2x te reflashen, zonder resultaat (
kreeg echter wel het 'Flashing!' scherm enzo, dus volgens mij werkt de bootloader nog gewoon wel!! EDIT: heb me vergist; ik kreeg geen 'Flashing!' scherm)..
Normaal gesproken gebruikte ik 'm ofwel met een aantal goede batterijen (Duracell 2750's), ofwel een adapter (eentje die ik bij de Mediamarkt gekocht had, van Vivanco. Draaide op 3v ipv 3.3, maar werkte gewoon goed). Heb naderhand nog een nieuwe adapter gekocht (ook van Vivanco; kon wat minder ampere aan, maar werkte ook niet) en nieuwe batterijen (wederom Duracell 2750's). Helaas werkte helemaal niets.
Dus, iemand enig idee hoe ik 'm kan maken? Wellicht is er ergens een betere (universele) adapter te vinden die ik kan proberen die wél op 3.3v draait? Iets anders dat iemand ooit gehoord had dat ik wellicht kan proberen? Heb overigens ook een aantal keren geprobeert om m'n GP2x open te maken, maar die schroeven zitten erg vast, en ik krijg ze maar niet los.

EDIT: las net ergens dat men adviseerde om ten alle tijden een batterij in de GP2x te laten, ook wanneer je de adapter er in had zitten. Dat heb ik dus niet (altijd? geen idee meer. :/) gedaan; wellicht dat iemand aan deze info wat heeft?