Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length

gpark forum | gp2x.info | user and development forums.Dutch boardsGP2X WizTopic: Screen Tearing Wiz is softwarematig probleem!
Pages: [1]
Print
Author Topic: Screen Tearing Wiz is softwarematig probleem!  (Read 636 times)
rx_shorty
Administrator
Guru

The Wiz is here!

View Profile WWW
« on: August 13, 2009, 12:34:28 PM »

Het is eindelijk bevestigd.

Dankzij Notaz's nieuwe emulator Picodrive is het screen tearing helemaal weggewerkt!
En dit dankzij het vakwerk programmeren.

Als het nu gemakkelijk te implementeren valt kunnen we "perfecte" releases verwachten!

Wootson
Newbie
*

View Profile
« Reply #1 on: August 16, 2009, 01:13:03 AM »

Het is eindelijk bevestigd.

Dankzij Notaz's nieuwe emulator Picodrive is het screen tearing helemaal weggewerkt!
En dit dankzij het vakwerk programmeren.

Als het nu gemakkelijk te implementeren valt kunnen we "perfecte" releases verwachten!

Op het forum van GP32X had ik inderdaad al iets dergelijks vernomen. Het leek me sowieso al vrij sterk dat dit aan het scherm zelf zou liggen.

Edit: Ik heb vandaag mijn GP2X Wiz binnengekregen en ik kan bevestigen dat het probleem in PicoDrive nagenoeg volledig is verdwenen. Ik heb het alleen kunnen waarnemen bij herhaaldelijk zeer snel het menu tevoorschijn halen (lees: zéér snel). Het gaat zich dus om een stukje code wat geďmplementeerd kan worden in alle software. Eventueel kan dit stukje code in de firmware worden gebakken waardoor het alle software overruled en het bij alle software niet meer voorkomt.
rx_shorty
Administrator
Guru

The Wiz is here!

View Profile WWW
« Reply #2 on: August 25, 2009, 11:20:21 AM »

Laten we het hopen inderdaad  Grin

Pages: [1]
Print
gpark forum | gp2x.info | user and development forums.Dutch boardsGP2X WizTopic: Screen Tearing Wiz is softwarematig probleem!
Jump to:  

Sponsored by Gpark.nl   |   Sitemap   | Newsarchive   |    Theme orange-lt created by panic