JoeyPeters
Master

|
 |
« on: June 14, 2008, 10:42:08 PM » |
|
Is het de bedoeling tiny c compiler (tcc) op een computer te laten lopen of op de gp2x? Ik zoek een minimalitsiche compiler om wat mee te experimenteren.
Iemand ervaringen ermee?
|
|
|
|
|
|
Shalom
|
|
|
Daid
Global Moderator
Master

|
 |
« Reply #1 on: June 16, 2008, 10:25:29 AM » |
|
tcc is alleen voor de PC op de PC zover ik weet.
|
|
|
|
|
|
5122
|
|
|
|
|
Daid
Global Moderator
Master

|
 |
« Reply #3 on: June 16, 2008, 03:32:37 PM » |
|
Ah, ok... absurd idee  Het is stukken makkelijker om gewoon op linux of windows te bouwen  Ik denk dat je tcc op PC kunt bouwen die GP2X code maakt. Maar die download versie is voor op de GP2X naar de GP2X
|
|
|
|
|
|
5122
|
|
|
JoeyPeters
Master

|
 |
« Reply #4 on: June 16, 2008, 04:17:32 PM » |
|
Goed idee. Maar ik was van plan de minimal library van rlyeh te gebruiken; die heeft geen ondersteuning voor de pc. Wat ik ook gebruik van SDK, het blijkt allemaal niet te werken. Ben ik nou zo stom of wat? 
|
|
|
|
|
|
Shalom
|
|
|
Daid
Global Moderator
Master

|
 |
« Reply #5 on: June 16, 2008, 05:16:37 PM » |
|
Wat ik ook gebruik van SDK, het blijkt allemaal niet te werken. Ben ik nou zo stom of wat?  Vast  Ik heb een paar weken terug de boel nog opnieuw geinstalleerd, Deze compiler: http://archive.gp2x.de/cgi-bin/cfiles.cgi?0,0,0,0,14,1362Samen met codeblocks: http://www.codeblocks.org/downloadsInstructies voor codeblocks instellen staan hier: http://wiki.gp2x.org/wiki/Using_CodeBlocks(Niet de nightly builds gebruiken zoals daar vermeld, dat is van voor dat er een goeie release was van codeblocks)
|
|
|
|
|
|
5122
|
|
|
JoeyPeters
Master

|
 |
« Reply #6 on: June 16, 2008, 09:29:31 PM » |
|
Ik gebruik linux, windows zou wel stukken makkelijker zijn 
|
|
|
|
|
|
Shalom
|
|
|
|
|
JoeyPeters
Master

|
 |
« Reply #8 on: June 17, 2008, 04:38:53 PM » |
|
Het probleem bij die SDK is dat het script alles eerst configureerd en dan compileerd; de configuratie schrijft een bestand weg met een kleine syntax fout die alles ophoud. Het project is enorm, dus ik kan zo snel niet vinden hoe ik het moet aanpassen. Hoewel het wel een simpel foutje is met een missende quote........
Ik zal codeblocks een keer proberen. Man ik ben echt een noob hierin XD
|
|
|
|
|
|
Shalom
|
|
|
Daid
Global Moderator
Master

|
 |
« Reply #9 on: June 17, 2008, 05:12:40 PM » |
|
Het probleem bij die SDK is dat het script alles eerst configureerd en dan compileerd; de configuratie schrijft een bestand weg met een kleine syntax fout die alles ophoud. Het project is enorm, dus ik kan zo snel niet vinden hoe ik het moet aanpassen. Hoewel het wel een simpel foutje is met een missende quote........ Ik zal thuis eens kijken, dualboot is wel handig  Ik zal codeblocks een keer proberen. Man ik ben echt een noob hierin XD Iedereen begint als noob.
|
|
|
|
|
|
5122
|
|
|
|
GP2X.info
|
 |
« Reply #10 on: June 17, 2008, 06:48:23 PM » |
|
@daid en compleet offtopic: wat heeft jouw avatar in zijn hand? is het een geweer of een gitaar? aah, ik zie het al: het moet wel een gitaar zijn, hij doet het Hendrix trucje... (met zijn tanden spelen)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Daid
Global Moderator
Master

|
 |
« Reply #11 on: June 17, 2008, 09:40:49 PM » |
|
@daid en compleet offtopic: wat heeft jouw avatar in zijn hand? is het een geweer of een gitaar? aah, ik zie het al: het moet wel een gitaar zijn, hij doet het Hendrix trucje... (met zijn tanden spelen)
Denk dat deze duidelijker is:  Van: http://www.kongregate.com/games/Shinki/super-crazy-guitar-maniac-deluxe-3Met tcc en dat script ben ik nog aan het klooien.
|
|
|
|
|
|
5122
|
|
|
|
GP2X.info